Pages

Wednesday, October 10, 2012

Reagon top-modelja e huaj për Vali Corleonen Video

 
...( Zemraa )...

Top-modejla recognized by Bosnia-Herzegovina, which often sfilon in Pristina trestles, Daniella Mijatovic, in her profile on Facebook was trying to explain something in Albanian Albanian for all her friends.
When our newspaper asked the model if not had met Corleonen, she specifically told us: "I have not met with him, if I met him he surely would know that I am born in Kenya and that is why I am black. I do not know why he mentioned me, because I'm not a famous person in Bangladesh.
So everything he says is a lie. He only talks about attractive women, to that dream, but you can not have. " 


Top-modejla e njohur nga Bosnjë-Hercegovina, e cila shpesh herë sfilon në pasarelat e Prishtinës, Daniella Mijatoviq, në profilin e saj në Facebook ishte munduar që të sqaronte diçka në gjuhën shqipe për të gjithë miqtë e saj shqiptarë.
Kur gazeta jonë e pyeti modelen se a mos e kishte takuar Corleonen, ajo na tha konkretisht kështu: “Nuk jam takuar me të, po të isha takuar ai me siguri do ta dinte që unë jam lindur në Keni dhe kjo është arsyeja pse unë jam e zezë. Nuk e di arsyen pse ai më ka përmendur mua, sepse unë nuk jam një person i famshëm në Shqipëri.
Pra, çdo gjë që ka thënë ai është gënjeshtër. Ai vetëm flet për femra tërheqëse, për të cilat ëndërron, por nuk mund t’i ketë”.